Deli s prijatelji
Bolha Zivali

In smo se počasi prebili do drugega za nekatere vodilnega spletnega giganta, bolje rečeno ponudnika oglasnih storitev na profesionalnem nivoju  to je oglasnik bolha zivali.

Sam sem z njihovo storitvijo navkljub malenkostnim težavam, ki so nastala pri prenovi »hvala za pomoč« več kot zadovoljen. Podkategorizijski filtri so nastavljeni v optimalnih pogojih uporabe, stran je tako grafično kot skriptovno nadpovprečno učinkovita, še posebej bolha zivali. Prodaja se enakovredi z že omenjenim konkurentom,   a je na količino artiklov nekoliko nižja, a še zmeraj v zavidljivih prodajnih količinah!  Kot zanimivost bi rad omenil prodajne razlike, ki se pojavljajo pri spletnih prodajah različnih ponudnikov oglasnih storitev. Enak artikel oz. izdelek se lahko na enem portalu prodaja za med, na drugem pa identični artikel ne izvrši prodaje. In kje se skriva razlog za prodajne razlike?

bolha zivali

POZOR! Razkril vam bom še nerazkrito skrivnost uspešne poslovne poti pri spletni prodaji.

Ena in EDINA napaka, ki jo počnejo vsi (enako stvar sem prakticiral tudi sam) je copy & paste opis prodajnega izdelka oz. artikla. NIKOLI in NIKDAR ne kopirajte opisa iz drugih spletnih virov in NIKOLI ne duplirajte opisa pri različnih ponudnikih oglasnih storitev. Za enak artikel vedno in povsod napišite izvirno vsebino, v nasprotnem primeru bo Gospod GOOGLE  vaš oglas enostavno nazadoval v iskalnikih in vaši prodajni rezultati bodo nični! Zapomnite si da ne glede kje boste oglaševali 90 procentov obiska na vaš oglas prihaja iz enega iskalnika, g. Googla. Pazite naslovno kot opisno, če je le mogoče spremenite tudi ceno in rezultati vas bodo prijetno presenetili.

Kot sem že omenil, uporabite izvirno vsebino. V naslovu vedno in povsod uporabite ključno besedo in pazite da boste to ključno besedo uporabili vsaj 1x v opisu, a ne več kot 2x! V kolikor ima oglasnik možnost dodaje »tagov – vse več oglasnikov je sestavljenih iz word press scripte« uporabite to ključno besedo tudi tukaj, a pazite, v tagih dodajte tudi ključne besede ki so tesno povezane z vašim prodajnih hitom!

Primer Prodaje v Kategoriji Bolha Zivali

Primer, v kategoriji bolha zivali želite prodati konja in v opisu navedete Prodam konja, beseda ki se v iskalnikih pojavi  neomejeno število krat.  Primer prodajno učinkovitega naslova:    [Konj] – Veliki Poni *Ugodno* Prodam! Uporabili ste ključno besedo Veliki Poni, ki jo boste uporabili tudi v opisu in ko bo nekdo iskal v iskalniku Veliki Poni boste v večini primerov na prvem mestu!

V kolikor imaste željo po uspehu lahko oglas s premišljenim ravnanjem spremenite v »ubijalsko« orodje za spletno prodajo!

Najnovejši mali oglasi:

Objavi oglas
Deli s prijatelji
Prejšnji članekSalomonov oglasnik nekoč in danes
Naslednji članekZavod Za Zaposlovanja
Sem delček nečesa, sem delček nekoga, sem delček ustvarjalnosti in sem delček požrtvovalnosti. Sem spletni "zasenjak", ki se posveča spletni prodaji različnih izdelkov, iskanju poslovnih "niš", učenju različnih script, SEO optimizaciji in spletnemu trgovanju na splošno. Sem blogerski odvisnež in kar je najbolj pomembno, sem ustanovitelj KupimProdam.si oglasnika. Tematika, ki sem jo izbral, je namenjena širši populaciji ljudi, saj pišem o meni najbolj priljubljenem rastlinskem in živalskem svetu. Članki večinoma nastajajo spontano, občasno pa se najde kakšna ideja tudi na spletu, ali po kakšni dobri razpravi s prijatelji.

PUSTITE KOMENTAR