Deli s prijatelji
Mali Oglasi

Ste se kdaj vprašali, kako bi lahko bil vaš posel boljši ? Poskusiti nekaj, kar dobro deluje pri drugih podjetnikih in naši konkurenci je vsekakor tudi za nas dobra ideja. Izdelek, ki ga prodajate je lahko top ideja v vašem segmentu , vendar lahko prodaja tega istega izdelka kljub temu zaostaja.  Tak rezultat vsekakor ne odraža slabe kakovosti vašega izdelka, vendar pa ta moment žal tudi ne more pohvaliti  tistega, ki izdelek prodaja. Zelo je pomembno, da se zavedamo in se zmeraj na novo spomnimo, da je privlačnost za stranke zelo pomembna. Stranka ki vidi izdelek, ki ga želi kupiti in ji je ta izdelek dobro in ravno prav animirano predstavljen, se bo vsekakor prej odločila za nakup. Namreč stranki dati nekaj, česar ne želi ali ne potrebuje, nima nobenega smisla s strani uspešne(jše) prodaje. Prav tako nima smisla čakati, da stranka sama ugotovi kaj ji ponujamo. Čista izguba dragocenega časa.

Zaradi navedenega je stik s strankami zelo pomemben. Ni stvar samo v tem, da smo dosegli stik s stranko, temveč tudi to, da jim damo vedeti, da imamo nekaj kar je tržno zanimivo in vsekakor vredno ogleda in nakupa.

Nikakor ni pretiravanje, če strankam damo jasno sporočilo da je naš izdelek vreden nakupa, celo da je morda boljši od konkurenčnih, ki pa v danem trenutku ne morejo predati svojega reklamnega sporočila ali pa se poslužujejo drugačne prodajne politike. Taka strategija lahko namreč pomeni tudi le to,  da je vaš izdelek vreden nakupa, da ga je treba predstaviti javnosti in potrošnikom. In to je seveda potrebno narediti na ustrezen način.

Seveda se je pomembno spomniti, da izdelka ne prodajamo samemu sebi, temveč specifični ciljni skupini, ki jo je treba hraniti v mislih. Ciljna skupina je tudi tista, ki se odloči za spremljanje njim ustreznega medija, ki se uporablja za oglaševanje.

Medtem ko se pri oglaševalskih industrijah gre za veliko denarja in visoke številke,  gre tudi zato, da ljudje dobijo možnost in s tem tudi svobodo brezplačnega oglaševanja, čeprav le-ti niso veliki poslovni tajkuni. Zato so brezplačni mali oglasi seveda fantastična stvar.

Brezplačni spletni oglasi so zelo dobri v smislu promoviranja posla, tudi če oseba ki se tega poslužuje ni tako dobra v računalništvu ali pa je samo začetnik.

Torej, če ste začetnik podjetnik, ni važno kam se nagiba vaša tehtnica, vedno skušajte poskrbeti za to, da boste vložili najboljše v promocijo vaših izdelkov ali storitev. Poskrbite, da bodo najboljše lastnosti vaših produktov jasno razvidne ciljni skupini vaših kupcev, saj le-ti morajo vedeti kaj imate na voljo oziroma kaj vse ponujate.

Pa dosti uspeha !

Objavi oglas
Deli s prijatelji
Prejšnji članekOglasi za zaposlitev
Naslednji članekIzposoja Kombijev
Sem delček nečesa, sem delček nekoga, sem delček ustvarjalnosti in sem delček požrtvovalnosti. Sem spletni "zasenjak", ki se posveča spletni prodaji različnih izdelkov, iskanju poslovnih "niš", učenju različnih script, SEO optimizaciji in spletnemu trgovanju na splošno. Sem blogerski odvisnež in kar je najbolj pomembno, sem ustanovitelj KupimProdam.si oglasnika. Tematika, ki sem jo izbral, je namenjena širši populaciji ljudi, saj pišem o meni najbolj priljubljenem rastlinskem in živalskem svetu. Članki večinoma nastajajo spontano, občasno pa se najde kakšna ideja tudi na spletu, ali po kakšni dobri razpravi s prijatelji.

PUSTITE KOMENTAR