Deli s prijatelji
Kako shujšati za vedno
Kako shujšati za vedno

Hujšanje za mnoge predstavlja dolgo in naporno pot, polno ovir. Pogosto le najbolj zavzetim in discipliniranim uspe doseči zastavljen cilj – izgubiti odvečne kilograme. Za mnoge pa se težka pot takrat šele začne. Neredki so primeri, ko se po uspešnem hujšanju kilogrami hitro vrnejo. Prav zaradi tega je potrebno v obdobju, ki nastopi po koncu shujševalne kure, ko oseba že doseže svojo idealno telesno težo, zdravi prehrani in telesni vadbi nameniti vsaj toliko pozornosti, kot v času hujšanja.

Kako shujšati, da se kilogrami ne bi hitro vrnili

Najboljši način hujšanja, ki zagotavlja dolgoročno stabilnost telesne teže, predstavlja počasno, trajnostno hujšanje. Ta zahteva korenite spremembe življenjskega sloga, toda zaradi dobrih rezultatov se te izplačajo.

Za začetek je potrebno upoštevati naslednjih pet pravil uspešnega hujšanja:

1. Jej veliko zelenjave! Zelenjava bo poskrbela za daljši občutek sitosti. Še posebej priporočljivo je pojesti čim več sveže zelenjave, saj bo na tak način telo dobilo več potrebnih vitaminov in mineralov. Ne smemo le hujšati, hujšati moramo zdravo.

2. Znebi se prigrizkov in sladkarij! V obdobju hujšanja je to zelo pomembno, saj nas lahko nezdrava hrana, še posebej okusna nezdrava hrana, povsem vrže iz začrtane poti. To ne pomeni, da se ne smete nikoli posladkati. Za uspešno delo se lahko nagradite, a najbolje, da je „sladka nagrada“ okusno sadje.

3. Jejte ob določeni uri in le iz krožnika pri mizi! Urnik je za telo, metabolizem in hujšanje zelo pomemben, zato imejte obroke vsak dan ob isti uri. Obroke načrtujte vnaprej in nič brskati po hladilniku. Če imate dovolj časa, se lahko lotite tudi pisanja prehranjevalnega dnevnika. Vanj vsak dan zabeležite, kaj ste popili in pojedli.

4. Ne poslušajte čustev! Ubogajte le svoje telo. Mnogi poskusi hujšanja se končajo, ko se oseba znajde v stresni ali čustveno zahtevni situaciji. Sladoled ne bo pomagal premagati teh težav! Imel bo povsem enak učinek, kot skleda solate. V takšnih primerih pa lahko stres in težave odženete s telovadbo ali prijatelji. Ali s telovadbo s prijatelji.

5. Pijte veliko vode! Predvsem pa z vodo nadomestite sladke sokove, gazirane pijače in alkohol. Pogosto se zgodi, da ljudje žejo zamenjajo za lakoto. Izognite se temu, še posebej, ko hujšate.

Kako shujšati in idealno težo obdržati

Če ste upoštevali zgornje nasvete, si lahko čestitate. Zdaj veste, kako shujšati. V

nadaljevanju pa poskrbite za to, da se kilogrami ne vrnejo.

Nekaj nasvetov:

1. Vedno zajtrkujte. Zjutraj lahko pojeste več kalorij, saj jih boste čez dan zagotovo tudi porabili. Večerje naj bodo torej nekoliko manj kalorične, zajtrkujte pa kot kralj ali kraljica.

2. Ne preskakujte obrokov. Držite se urnika, ki ste ga vzpostavili že v času hujšanja.

3. Četudi se kilogrami začnejo počasi vračati, to še ni čas za paniko. Ne naredite nič ekstremnega, pač pa se počasi lotite težave. Pojejte kakšno sladkarijo manj in privoščite si za 15 min daljši sprehod. Če ste pisali prehranjevalni dnevnik, lahko pojav novih kilogramov podrobno analizirate.

Nihče si ne želi biti na dieti celo življenje in to v resnici ni potrebno, če ste pripravljeni sprejeti bolj zdrave prehranjevalne navade. Ob tem ne smete pozabiti na šport in rekreacijo.