Deli s prijatelji
Optimizacija spletnih strani
Optimizacija spletnih strani

Spletna stran, ki ni dobro optimizirana, je ne čaka prav rožnata spletna prihodnost. Za začetek je nujna vsaj osnovna optimizacija spletne strani (urejen naslov in opis spletne strani), potem pa lahko vaš trud in energijo vložite v bolj napredne elemente. Veliko lahko naredite sami, vendar za dobre rezultate ne bo šlo brez pomoči SEO strokovnjaka, ker se boste izgubili v enormni bazi analitike in poročil.

Spletni trendi se nenehno spreminjajo. Včasih je bila optimizacija spletnih strani neposredno povezana s kopičenjem ključnih besed in najbolj »iznajdljivi« so jih v barvi ozadja vključili v besedilo na spletni strani. Za tistega, ki je obiskal spletno stran to ni bilo moteče, saj besed ni videl, robot, ki je stran indeksiral, pa jih je zaznal. Google je hitro prepoznal prevaro in je take strani hitro oglobil, kar pomeni, da so lahko praktično čez noč padle tudi za 20 zadetkov nižje. Potem pa je cel izziv ponovno prilesti na neko vidno mesto, verjemite! Po naših izkušnjah se taki postopki niti približno ne izplačajo, kljub temu da prinašajo relativno ugodne in hitre rezultate, je cena, ki jo boste na koncu plačali, previsoka. Optimizacija internet strani je tek na dolge proge in izogibajte se vsakega, ki vam obljublja dobre rezultate v kratkem času.

Google zelo ceni vsebino na vaši spletni strani, ampak tudi tukaj je potrebno nekaj taktike in premišljenosti. Gotovo ste že slišali, da je vsebina kraljica – content is king, a tudi tukaj obstajajo določena pravila, ki jih je potrebno upoštevati, če želite doseči dobre rezultate. Vsebina, ki jo objavljate, mora biti vaša lastna/avtorska in ne duplicirana. Podvojena vsebina je lahko smrt za vašo spletno stran, saj bo Google mislil, da dodajate vsebino samo zaradi optimizacije. Seveda je popolnoma normalno, da se v določenih segmentih vaša vsebina ujema z drugimi spletnimi stranmi; če imate spletno stran, na kateri so objavljena besedila pesmi znanih avtorjev, ne morete biti ravno unikatni. Če pa bi radi imeli portal o kulinariki in je vaša edina vsebina na njem kopirana z različnih podobnih portalov, pa obstaja zelo velika verjetnost, da vas bo robot, ki indeksira spletno stran, pri tem zasačil in vas uvrstil nižje.

SEO pomaga pri boljši obiskanosti in vidnosti vašega spletnega mesta. Tudi če imate že nekaj let narejeno spletno stran, jo je gotovo možno optimizirati tako, da bo še boljša. Nenazadnje so se v zadnjih leti tudi algoritmi, ki vplivajo na pozicije, že večkrat spremenili in spletno stran morate obvezno prilagoditi sodobnim trendom. Prav zaradi nenehnega spreminjanja pravil igre ni treba, se vsega držite kot pijanec plota. Ko je postala pomembna vsebina, je večina spletnih upravljavcev kot zmešana začela dodajati na njihove strani kratko in nerelevatno vsebino, ki je bila tam samo zaradi tega, da je zadovoljila potrebe indeksiranja. Ko je prišlo do nove posodobitve enega izmed algoritmov, ki so to nadzorovali, je veliko takih strani izgubilo prva mesta, saj niso več zadoščali novim potrebam.

Vaša stran mora biti pripravljena na posodobitve, ki se bodo dogajale v prihodnosti, saj se optimizacija spletnih strani izboljšuje in nadgrajuje praktično vsakodnevno.

In za konec naj vas še enkrat opozorimo, da je to tek na dolge proge, kjer rezultati niso vidni ravno čez noč in bilo bi utopično sploh kaj takega pričakovati.

2 KOMENTARJI

  1. Seveda se spodobi, da najprej pozdravim novega avtorja na tem blogu, Hi Metatron. :-)

    V oči mi je pa padel ta odstavek:

    “Vaša stran mora biti pripravljena na posodobitve, ki se bodo dogajale v prihodnosti, saj se optimizacija spletnih strani izboljšuje in nadgrajuje praktično vsakodnevno.”

    Kaj naj rečem, SPOT ON!

    Lp

  2. Pozdravljen Aleš :)

    Hvala za sprejeto objavo.

    Menim, da je potrebno razmišljati vnaprej in optimizacijo narediti kar se da organsko, ker ko pride novi update nastane veliko dela, v nekaterih primerih mi niti ni uspelo rešiti strani.

    Lp

Comments are closed.