Deli s prijatelji
Pospeševanje Prodaje

»Brezplačno« je beseda, ki pritegne zmeraj veliko pozornosti. To je beseda, ki bo vsekakor vsakega pripravila do tega, da bo ponovno prebral prejeto ponudbo ki vsebuje  »brezplačno«. Moč omenjene besede pripravi ljudi do včasih neumnih nakupov, saj zmeraj velja pravilo da je zanimivejši za nakup tisti artikel ki nam nudi možnost dodatnega artikla brezplačno. Pa če ga potrebujemo ali pa ne.

Pospeševanje prodaje je tehnika , ki jo uporabljajo vsi tisti prodajniki , ki želijo uspeti v svojem poslu in doseči napredek pri prodaji.   Za dosego takega cilja je potrebno dosti časa, potrpežljivosti in razumevanja trga. Tržni scenarij je zelo vitalen del za razumevanje in je odvisen od odziva strank. Vedenje potrošnikov je ključni del trga, kar je v prvi vrsti pomembno za prodajalce, saj je od tega odvisno kako se bodo le-ti lotili obdelave trga in predstavitve svojega prodajnega programa.

Pomembno je razumeti, da vsaka stranka razmišlja drugače. Vsaka stranka je individualen subjekt. Dobra marketinška strategija bi bila razumeti vse potrebe vseh kupcev in poskrbeti ustrezno za vsakega posebej. To sicer ne pomeni poskrbeti za vse ljudi na svetu; razlika je namreč velika med ciljnimi skupinami in potencialnimi kupci.   Vse marketinške strategije in promocijske tehnike so bile razvite s ciljem da bi si na nek način zapomnili , kako je pomemben stik s strankami za vsakega prodajalca posebej.

Brez prodajnih strategij se zdi skoraj nemogoče doseči nekaj, kar je lahko namesko pri doseganju ciljev in načrtov kateregakoli podjetja.  Pojma podjetje sicer ne smemo nikakor mešati z velikimi družbami in večjimi korporacijami, vendar pa dobro načrtovano prodajno strategijo potrebuje tudi najmanjša pravna oseba za svoj obstoj na trgu.

Uporaba besede »brezplačno« je že tradicionalna strategija prodajalcev za privabljanje strank in novih kupcev. Torej je svoboda objavljanja brezplačnih malih oglasov na spletu čudovit posel. Ravno ta svoboda vzpodbuja vsakogar, ki želi brezplačno oglaševati na internetu.

Tudi tisti, ki se drugače branijo zapravljanju denarja za oglaševanje ali pa menijo, da je oglaševanje enostavno brezglavo trošenje denarja,  slej ko prej okusijo in tudi poizkusijo pozitivnost brezplačnega spletnega oglaševanja, saj le-to predstavi njihove artikle široki skupini ljudi.

Brezplačno spletno oglaševanje ne bremeni proračuna, prav tako pa nudi priložnost dosega do velikega števila ljudi.

Tistim, ki se brezplačnega spletnega oglaševanja ne poslužujejo, jim ni moč očitati, saj v naši družbi kljub vsemu tehničnemu napredku še zmeraj na nek način vlada pomanjkanje sredstev in tudi nenazadnje tisto malo potrebnega internetnega znanja.  Na drugi strani pa nam to dejstvo daje rezultat uspeha tistih podjetij, ki imajo na ta račun več možnosti in več prostora za brezplačno spletno oglaševanje in oddajo brezplačnih malih oglasov.

In tukaj bi lahko zaključili ta post z mislijo, da je mogoče tako vzpostavljeno internetno oglaševalno ravnotežje.

PUSTITE KOMENTAR